How to Fascinate®

Co je metoda HOW TO FASCINATE®?

Je to metoda založená na osobnostním testu, který vám ukáže, jak vás vnímají ostatní. Je postaven na patentovaném výzkumu How to Fascinate® a 20 letech zkušeností zakladatelky s vedením některých světově proslulých značek jako Coca-Cola, Nike, Mini Cooper.
 
Metoda pracuje se sedmi jazyky, díky kterým umíte lépe identifikovat vaši nejvyšší hodnotu, a sdělit ji lidem okolo vás.   Poznejte, jakými jazyky nejlépe vládnete a otočte ostatní vašim směrem!

 

Osobnostní testy jako Myers-Briggs assesment®, DICS nebo STrenghtsFinder® vám ukážou, jak vidíte svět. Fascinate® vám ukáže, jak vás vidí svět. A v tom je velký rozdíl.

Existuje 7 způsobů komunikace. Který je ten váš?

Šárka Králíčková trenér špičkové komunikace pomocí světové metody How to fascinate® Komunikujte své přednosti jako světové firmy.

Pokud neznáte váš přirozený způsob komunikace,

nepozná ho ani nikdo jiný

Jak vám pomůže FASCINATE® 

ZJISTÍTE, jak vás ostatní vidí, abyste mohli být viděni v co nejlepším světle.

POCHOPÍTE, jak nepravděpodobněji ovlivníte osobu sedící na druhé straně stolu.

OBJEVÍTE, co už děláte správně, tak abyste toho mohli dělat správně ještě víc.

NAUČÍTE SE, přesná slova, kterými se můžete popsat v úvodu, profesionálním životopisu nebo shrnutí na LinkedIn.

Jak se HOW TO FASCINATE® daří ve světě

1,2 mil.

PROFESIONÁLŮ

POUŽÍVÁ

FASCINATE®

SYSTEM

122

FASCINATE®

TRENÉRŮ

PO CELÉM 

SVĚTĚ

49

RŮZNÝCH

OSOBNOSTNÍCH 

PROFILŮ

7

ZPŮSOBŮ

KOMUNIKACE

Autorkou systému How to Fascinate® 

je Sally Hogshead

Sally Hogshead je autorka dvou knih a odbornice na branding New York Times.

 

Sally vytvořila systém Fascinate® poté, co pracovala jako copywriterka a kreativní ředitelka  pro nejoblíbenější značky na světě – včetně Nike, Coca Cola, Mini Cooper a Godiva.

 

Sally je jedním z pouhých 182 současných profesionálních řečníků, kteří byli uvedeni do Síně slávy (Speaker Hall of Fame) – nejvyšší ocenění v oboru za profesionální dokonalost.

 

Dnes Sally’s píše nejprodávanější noviny New York Times o vědě fascinace (proč na nás udělají dojem někteří lidé a značky). Opakovaně byla jmenována č. 1 Global Brand Guru a často se objevuje v ranní show NBC TODAY .

Šárka Králíčková trenér špičkové komunikace pomocí světové metody How to fascinate® Komunikujte své přednosti jako světové firmy.

“Every time you introduce yourself, you have 9 seconds to engage your listener. This is your golden window of opportunity. If you fail to fascinate, your listener will lose interest and you will lose the opportunity.”

 

Sally Hogshead

Co dokáže Fascinate® test

Fascinate® test dokáže změřit vaše nejvíce fascinující a působivé vlastnosti. Absolvovalo  jej více než milion profesionálů, včetně světových lídrů ve společnostech jako Facebook, AT&T, Fedex a Twitter.

 

Systém je založen na více než 10 letech výzkumu (The Kelton Research study), který zahrnoval studijní obory od neurologie po biologickou antropologii, bylo věnováno tvorbě tohoto testu s 28 otázkami.

Šárka Králíčková trenér špičkové komunikace pomocí světové metody How to fascinate® Komunikujte své přednosti jako světové firmy.

Jak metodu Fascinate® uplatnili moji klienti

Facebook, Coca-Cola nebo IBM využívají Fascinate® k úspěšné komunikaci svých značek.

Je čas naučit se prodat to nejlepší z vás

 

Šárka Králíčková

Jediný certifikovaný trenér Fascinate® v České republice